Jeśli masz produkt, którym chcesz trafić do młodej osoby powinieneś zainteresować się reklamą telewizyjną Nagranie dobrego spotu powierz specjalistom, ale sam zdecyduj, kiedy ma być on emitowany w telewizji. Zastanów się, kiedy młodzi ludzie najchętniej będą oglądać telewizję. Dobierz do tej godziny najlepszy spot i badaj, czy przynosi on wymierne korzyści w postaci zysku.

Emisja spotów reklamowych w telewizji

spoty reklamoweSpoty można emitować o dowolnych porach. Jednak dobrze, aby dotarły do odpowiedniej grupy odbiorców. Spoty reklamowe dla młodzieży najlepiej emitować od czternastej do osiemnastej. O tej porze młodzież wraca ze szkół, a następnie odpoczywa po obiedzie. Większość tych ludzi nie bierze się od razu za zadania domowe, lecz robi to późnym wieczorem. Taka godzina przynosi najwięcej zysków, a jest to zbadane za pomocą telemetru. Z kolei jeśli chcesz trafić do młodzieży dużo starszej, dobrze jest emitować spoty od dwudziestej do dwudziestej trzeciej. Wtedy w telewizji lecą programy i filmy, które zawdzięczają swoją oglądalność między innymi młodzieży. Są dni, w których nie poleca się tej pory, na przykład piątki. Duża część młodzieży poświęca ten czas na spotkania ze znajomymi oraz zabawę. Tam samo sobotnie poranki powinny być przeznaczone dzieciom, a nie młodzieży. Myślę, że rozumiesz dlaczego nie warto emitować spotów w tamtych porach. Musisz pamiętać o badaniu popularności marki co trzydzieści spotów.

Dobrze stworzony spot zachęci młodych ludzi do kupienia danego produktu lub usługi. Ale najpierw musisz mieć pewność, że młodzież go zobaczy w telewizji. Patrz na listę programów i filmów, ponieważ niektóra tematyka nie zainteresuje młodych ludzi. Również stacje telewizyjne są różnie odbierane przez nich. Wybierając stację telewizyjną sprawdź, jaki procent oglądalności stanowi młodzież.