Stosowanie odpowiednich rozwiązań z zakresu reklamy ma duże znaczenie, jeśli chodzi o sprawne i dobre funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Jednak rozwiązań reklamowych dostępnych na rynku jest obecnie bardzo wiele, a co za tym idzie trudno określić jakie z nich się sprawdzają. Podpowiadamy w jakie formy reklamy warto inwestować i na co przy tym zwracać uwagę.

Drukarnia internetowa sposobem na reklamę poprzez tanie ulotki

Tanie ulotki reklamoweReklama drukowana to dość stare rozwiązanie, ale przy tym i sprawdzone, dlatego warto o nim pomyśleć reklamując swoja działalność bez względu na to czy opiera się ona o świadczenie usług czy też handel. Obecnie poza tradycyjnymi drukarniami działają także drukarnie internetowe, których zaletą jest to, że można zrezygnować z konieczności bezpośredniej wizyty w drukarni, a wszystkich formalności można dopełnić przez internet, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Dodatkowo czas oczekiwania na realizacji zwykle jest bardzo krótki, a samo zamówienie jest zazwyczaj wysyłane darmowo, co sprawia, że obecnie drukowana reklama stała się nawet bardziej atrakcyjna niż dawniej. Podstawowym rozwiązaniem natomiast, jeśli chodzi o drukowaną reklamę są ulotki. Co sprawia, że rozwiązanie to pomimo tego, że dostępne są coraz to nowe rozwiązania nadal nie traci na popularności? Wynika to głownie z racji tego, że jest to bardzo tanie rozwiązanie, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę jaka jest siła oddziaływania takich ulotek i jaki mają one zasięg. Szczególnie korzystne pod względem cenowym są zlecenia na większe nakłady, gdzie wówczas za bardzo duży nakład płaci się niewiele, co w praktyce wynika z tego, że uruchomienie procesu druku offsetowego jest dość kosztowne, jednak z każda kolejną sztuka maleje. Zaletą ulotek jest nie tylko ich cena, ale także i czas oczekiwania na wykonanie zlecenia.

Czy drukarnia internetowa stworzy ulotki?

Ciekawa ulotka reklamowaDruk sporego nakłady kolorowych dwustrunnych ulotek to góra kilka dni. Jeśli chodzi jednak o ulotki, to trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy między innymi na to jakiego rozmiaru mają być ulotki, na jakim papierze mają one być drukowane, wszystko to bezpośrednio przełoży się na to jak będą się one prezentować. Jednak tym co jest w tym najważniejsze jest projekt, od tego jak zostanie on wykonany bezie zależeć to na ile ulotki będą przykuwać uwagę i tym samym promować nasza formę, jej usługi i produkty. Dlatego zanim zlecimy wykonanie należy przygotować odpowiedni projekt. Internetowe drukarnie bardzo często udostępniają narzędzia i gotowe szablony do stworzenia własnych ulotek. Poza drukiem na papierze drukarnie oferują także i inne usługi, którą są także ciekawym pomysłem na reklamę.

Wykorzystujemy nadruki na koszulkach, czyli koszulki z nadrukiem formą reklamy

Koszulka z własnym nadrukiem graficznymDruk na odzieży w ostatnich czasach zdecydowanie zyskał na popularności, głównie wśród przedsiębiorców dla których jest to doskonała forma reklamy. Druk na odzieży roboczej, sprawia, że pracownicy dobrze się prezentują i tworzą pozytywny wizerunek firmy, podkreślając jej profesjonalizm. Natomiast druk na upominkach takich jak choćby koszulki dla potencjalnych klientów, to nie tylko szansa na reklamę własnej firm, ale także i dobry sposób na kreowanie jej wizerunku. Co zatem warto wiedzieć o druku na odzieży? Przede wszystkim to, że jest jego kilka rodzajów. Zakłady poligraficzne zajmujące się drukiem na odzieży oferują takie usługi jak:

  • sitodruk
  • druk cyfrowy
  • folia Flex
  • folia Solwent
  • Sublimacja

Jednak najpowszechniejsza jest usługa sitodruku, głównie z racji tego że nadruk tą metodą jest najtrwalszy i zwłaszcza, jeśli w grę wchodzą większe nakłady to jest on najbardziej opłacalny. W przypadku niewielkich nakładów zwykle lepiej wychodzi druk cyfrowy, jego zaleta jest głównie to, że nie wiążą się z nim żadne koszty przygotowawcze. Zaletą tego rozwiązania jako formy reklamy jest przede wszystkim, że są to koszulki z własnym nadrukiem co w praktyce oznacza, że można na nich zamieścić dowolną grafikę i treść, która będzie widoczna dla wszystkich pobliskich osób.


Wartościowe źródła wiedzy związanej z tematem:

  • Web-to-print.pl – strona drukarni internetowej tworzącej tanie ulotki i plakaty
  • Studio Agama – strona internetowa firmy oferującej koszulki z nadrukiem
  • Wirtualnemedia.pl – portal internetowy poruszający tematykę reklamy i mediów

Podsumowując temat

Drukowana reklama i to w różnych formach nadal pozostaje bardzo ciekawym i co ważniejsze skutecznym pomysłem na reklamowanie swojego biznesu.  Trzeba tylko dobrze przemyśleć wybór i dopasować metody.