W każdej nowocześnie i rzetelnie zarządzanej firmie istnieje potrzeba inwestowania w usługi podwyższające prestiż jej działalności: zarówno na zewnątrz (np. podczas spotkań biznesowych, które przeprowadzają jej pracownicy), jak też wewnątrz firmy, wśród jej pracowników. Ponieważ ogół tego, jak przedsiębiorstwo jest odbierane, zależy od całokształtu działań, wymieniamy kilka usług przydatnych w działalności każdej poważnej firmy. Są to konieczne dodatki, dzięki którym działa ona bez zarzutu i odnosi coraz większe sukcesy.

 

szkolenia dla firmPROFESJONALNY POZIOM JĘZYKOWY PRACOWNIKÓW

„Business english” to absolutna podstawa. Jakikolwiek inny język, którym posługują się pracownicy firmy, powinien być przez nich opanowany na najwyższym możliwym poziomie i pozwalać na odbywanie owocnych rozmów biznesowych z zagranicznymi kontrahentami. Biegła znajomość języków wśród pracowników to ogromny atut, który działa nie tylko praktycznie, ponieważ mogą się oni szybciej dogadać biznesowo z klientami i partnerami firmy, ale również sami czują się profesjonalnie i pragną doskonalić własne umiejętności. Swobodne i wolne od gramatycznych błędów porozumiewanie się jest w dzisiejszych czasach na wagę złota i niekiedy nawet drobny niuans, element językowego porozumienia łatwy przy dobrej znajomości języka może znacznie przyspieszyć podpisanie ważnej umowy. Dlatego warto jest zainwestować w znane na rynku szkolenia językowe i nie oszczędzać na nie pieniędzy: jest to inwestycja na dobre przekładające się na pracę firmy.

Dobrze jest dbać o to, aby w zespole dedykowanym danemu projektowi znajdowali się pracownicy mówiący na profesjonalnym poziomie biznesowym nie tylko po angielsku. Dobrze widziane są inne znane europejskie języki takie jak francuski, hiszpański czy niemiecki, ale również specyficzne i mało znane języki z całego świata. Dlatego czytając CV nowych aplikantów warto zwracać uwagę na to, czy nie chwalą się oni nietypowymi umiejętnościami językowymi – to może na niektórych spotkaniach okazać się niepodważalnym atutem.

 

drukarniaDOSTĘP DO DOBREJ JAKOŚCI DRUKARNI OFFSETOWEJ

Każda firma ma potrzebę druku pewnej ilości materiałów: czy są to materiały na prezentację, czy tylko i wyłącznie wewnętrzne materiały, którymi dysponować będą pracownicy – warto dbać o ich dobrą jakość. Dlatego nawiązanie i utrzymywanie kontaktu ze sprawdzoną drukarnią offsetową oferującą korzystne upusty cenowe zawsze jest ogromnym plusem dla firmy.

Dobra drukarnia zaprzyjaźniona z firmą to dla niej przede wszystkim możliwość stałego drukowania profesjonalnych materiałów wewnętrznych, na spotkania i do dystrybucji zewnętrznej na przykład:

  • szkolenia dla firm2plakaty – także te wiszące wewnątrz biura,
  • ulotki,
  • wizytówki,
  • formalne druki wewnętrzne firmy, takie jak np. statusy czy podsumowania spotkań, papier firmowy, itp.

Zazwyczaj najlepsze kontakty do wszelkiej maści drukarni offsetowych czy wielkoformatowych (albo wprost przeciwnie – do małych i rzetelnie działających punktów specjalizujących się w niskonakładowym, niestandardowym druku) posiadają korzystające z ich pomocy najczęściej agencje reklamowe. Jeżeli posiadamy kontakt do kreatywnego managera takiej agencji, a nawet do pracownika DTP, możemy być pewni, że bez trudu poleci nam przynajmniej kilka miejsc oferujących najlepszą jakości usług w porównaniu do ich ceny i szybkości wykonania zamówienia.
Istnieje wiele innych sposobów na to, żeby korzystając z dodatkowych usług, podnosić profesjonalizm własnej firmy i dbać o rozwój pracowników oraz ich zadowolenie z pracy w spójnie funkcjonującym na wielu polach przedsiębiorstwie (np. szkolenia motywacyjne). Dlatego należy zawsze rozważnie wybierać dodatkowe usługi i polegać na opiniach innych specjalistów, którzy niejednokrotnie są w stanie polecić idealne dla naszej firmy działania.

 

 


 

 

szkolenie dla firmyInformacje na temat usług dla firm:

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *